Monday, August 16, 2010

Semuanya Ketentuan Allah


Assalamualaikum.
Tiba-tiba saya fikirkan masa depan saya.
Belajar dekat mana,kerja apa dan banyak lagi la.
Tapi memang saya punya impian yang insyaAllah saya akan berusaha untuk menjadikannya betul-betul terjadi.
Impian saya ingin melanjutkan pelajaran
ke Universiti Al-Azhar,Mesir.
Saya ingin mengambil bidang perubatan(medic)
Jika diizinkan Allah,saya memang nak belajar di universiti ini dan saya akan berusaha untuk menjadikan impian saya ini tercapai!
Semoga hasrat kalian juga tercapai!
InsyaAllah,amin... ^_^

NotaKecil: Jika kita mahukan sesuatu itu kita kena berusaha untuk mendapatkannya tapi jika kita tak berjaya memperolehnya,itu bermakna Allah mempunyai perancangan yang lebih baik+bagus untuk diri kita.Semua yang berlaku itukan ada hikmahnya yang tersembunyi :)

1 comment:

UNICHI YJ said...

salam~
semoga impian dan cita2 kamu tcapai..
amin~ ;)