Friday, September 3, 2010

Boyfriend saya :p

Kucingku yang nakal tapi chumil !
Assalamualaikum.
Comel tak boyfriend saya? Haha.
Nama budak gemok ni Manja.
Peneman suka duka. Chewah!
Tengoklah gambar tuh.
Dia pergi 'landing' dekat katil sape? :D
Dia ni suka kacau orang buat kerja.
Bila buka buku je mulalah dia duduk atau baring atas buku tuh..

Port kesukaan..
Kita yang nak buat kerja sekolah pun tak jadi.
Last-last pergi tengok TV.Bagus betul! Hehe.
Dia kalau nak tidur tak kira masa atau tempat.
Kadang-kadang dekat sofa lepas tu dekat meja.
Suka tengok dia tidur. Comel!

Manja waktu tidur atas meja.
Lagi satu boyfriend saya ni suka mengintai.
Intai awek sebelah rumah.
Hahaha!

Manja intai awek sebelah rumah! XD
Tu je la pasal boyfriend saya.
Dia dah suruh saya manja-manja dengan dia tuh.
Nanti dia merajuk pulak.
K daaaaaaa....

Eh boyfriend saya! :)