Friday, October 22, 2010

Bertemu Kita Sekali Lagi :p


Assalamualaikum.  Hellop anda semua! hee~ Ada apa-apa yang berbeza dekat blog nih? Owh saya suka akan perbezaan itu. Hahaha. Den baru lepas habis belajar+belek-belek buku teks. Kertas Geografi menanti mangsanya pada hari Isnin. Wha3. Doakan saya boleh jawab yep! :)

So disebabkan ada masa nih, den mau langsaikan hutang! Menjawab tagged dari Kak Mika. Thanks for the tagged yep! :D

Ada syarat untuk tagged ni lah! Mari kita tengok apakah syaratnya. lalala~

Pertama, Cipta tajuk sendiri (untuk tagged ni kot?) Kedua, 25 perkara yang orang lain tak tau tapi kena tau (saya buat yang termampu je lah yer. hehe :D). Ketiga, tag 25 orang yang bertuah dan akhir sekali saya ditagged oleh Kak Mika.

25 Perkara yang perlu anda tahu tentang SAYA

1. Berkaca Mata. Wha3.
2. Peminat Anime no.1! Korean drama also :D
3. Suka benda cute-miut
4. Sedekah yang paling mudah ialah SENYUM :)
5. Minat Bahasa Arab dan sedang belajar dengan lebih mendalam mengenainya.
6. Suka baca novel!
7. Pencinta kucing 
8. Ayat yang paling saya suka ialah "Carilah Cinta Ilahi, Kalian Pasti Bahagia."
9. Lagu Nasyid menjadi pilihan hatiku. Hehe.

Maaf tak dapat senaraikan hingga 25. ^_^

25 Orang Yang Bertuah!

MMM 

Maaf juga kerana tak dapat taggedkan cukup 25 orang. Kepada yang kena tagged, sudilah ambil kalau ada masa. ;)

5 comments:

SiS~! said...

meh aku bertros trang ngan ko..
sebenarnye, aku x paham langsung tag-tag nih..
amendenye??
kalo ko tag aku, aku kene wat pe??
haha! segannye! da setaon blogging pon x tau agi.. :P
lagi skali, tag tu amende?

SiS~! said...

eh eh! gambar kucing tu, cam manja lak! :(

Cik_Shiqah said...

tkpe2 nnt aku ksitau kt shoutbox. hehe.

tulah cm manja kan tapi manja lgi comey kot! hahaha :D

Atiqah idrus said...

trima kasih (:

Cik_Shiqah said...

takpe ^_^