Friday, October 15, 2010

Hakikat Yang Menyakitkan


Assalamualaikum. Manja dah dibawa ke klinik pagi tadi dan Doktor kata buah pinggang Manja dah rosak dan takda harapan lagi dah. Ubat-ubatan dah tak boleh buat apa-apa dah sekarang. Reaksi saya? Apa lagi den boleh buat selain menangis! ;'( Siapa tak sedih. Saya dah bela dia lama dah. Dah anggap dia macam adik sendiri. Bukan sebagai seekor kucing peliharaan. Sekarang dia ada dekat klinik. Dia kena masuk air. Tu je la yang boleh buat. Manja dah tahap kritikal. Arghhh sadis tahap maksima!

AIRMATA TAKNAK BERHENTI T_T

5 comments:

~Mika Darkness~ said...

semoga Manja cpt smbuh. :'(

Cik_Shiqah said...

Amin. harap mcm tuh lah. huhu :'(

SiS~! said...

shiqah~! sian 'adek' ko.. nape leh jadik camtu?? bile die camtu?? arrggh!! aku pon sedih.. sabar ye? jgn la nangis lagi.. moge die cepat sembuh, ye? jgn nangis lagi tau! aku sayang ko! <3

purplekyu^_^ said...

adek...jgn la sdeyh ye...
sabar ye...moge manja adek tu cpt sembuh...
take care of urself too...

Husna said...

awak, jgn nangis ye. mohon doa pada tuhan, supaya sihat tau?

Insya-Allah :)