Thursday, October 14, 2010

Sayang Saya Sakit :'(


Assalamualaikum. Huwaaaaa sedih gler. My Manja sakit. Lemah tak bermaya weyh! Sedih kot saya tengok. Huwaaaaaaaaa! Makan taknak, badan pun dah kurus. Manja, tolonglah cepat sembuh. Huhuhu :'(

Bila dukung dia, kepala dia asyik terlentok je. Macam baby baru lahir! Kesian dia. Huhuhu. Jalan pun dah tak betul, terliuk-lentok. Tak sampai hati nak tengok. Macam mana tak lemah, hari ni satu hari Manja tak makan.  Orang suap makan pun dia taknak! whaaaaaaaa! T_T

Esok kot Abah bawa pergi klinik. InsyaAllah. Nak bawa sekarang dah malam, klinik pun dah tutup! Manja, LOVE YOU! Moga cepat sembuh! 

Sayang kamo <3 Semoga Kamu Sihat kembali..InsyaAllah..

3 comments:

ieqa said...

cutenye Manja, tapi sayang nyawa tak panjang :'(

Cik_Shiqah said...

huhu nak buat macam mana kan. umur dia tak pnjang. huhu

BUJANG SUSAH said...

Assalamualaikum... Salam ziarah dari sahabat.. nice blog n good entry..

Sedikit tips dan info buat teman2 bloggers.. perkara remeh yg kita kurang perasan .. tengok jgn x tengok.. sila klik disini dan klik disini. Juga tutor 4 the latest read more klik disini.
Semoga bermanfaat insyaAllah.."Sebaik-baik manusia ialah orang yang dapat memberi manfaat kepada orang lain"(Hadis riwayat Al-Qudhi).

"SAMPAIKAN WALAU SATU AYAT"

P/S: Sedikit perkongsian dan renungan buat sahabat dan diri sendiri dari hamba yang hina jua serba kekurangan ini... sila klik
DISINI

"Sesungguhnya yang paling ditakutkan daripada apa yang aku takutkan menimpa kalian adalah asy syirkul ashghar (syirik kecil). Sahabat bertanya: "Apakah dimaksudkan syirik kecil itu? Baginda menjawab: Riak." (Hadis riwayat Imam Ahmad).
Wallahualam.

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Melainkan mereka yang beriman dan beramal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran". - Surah Al-Asr:1-3.

Blog anda bagus dan bermanfaat...!!! Teruskan menulis dan memberi info.. Semoga sejahtera dan sentiasa diberi keberkatan olehNya.. wassalam.