Wednesday, October 27, 2010

Tekanan Melampau?

Assalamualaikum. Yuuhuu anda semua. kui3. Kepala tengah pening memikirkan masa depan  markah exam nanti. Belum habis exam lagi dah fikir. Mana taknya soalan punyalah gempak! Fuhh penat otak ni memikirkannya. Haha. Setakat ni boleh jawab tapi tak yakin jawapan betul ke tak. Aduhhhhh habislah! =.= Bila keyakinan tiada dalam diri, stress akan memunculkan diri! Hahaha ye ke? Betul apa.. Hehe.

Tapi bak kata Ecah, yang lepas biarlah lepas. Dah buat dah pun. Redha je lah. Wha3 esok periksa BM1, BM2 dengan Sejarah! Hahaha sejarah banyak kot nama yang sama. Kadang-kadang keliru jugak. Adehh bak kata Syeera, diorang ni kekeringan idea ke nak bagi nama? Hahaha. XD

Tolong doakan saya yer untuk periksa esok :) Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya: "Doa seorang Muslim untuk saudaranya yang dilakukan tanpa pengetahuan orang yang didoakannya adalah doa yang akan dikabulkan. Pada kepalanya ada seorang malaikat yang menjadi wakil baginya, setiap kali dia berdoa untuk saudaranya dengan sebuah kebaikan, malaikat itu berkata 'aamiin dan engkau pun mendapatkan apa yang ia dapatkan."

Ok itu saja buat masa nih. Nak pergi sambung baca buku. Tata dan Selamat Malam! Jangan lupa Senyum! Hehe.

Comel kan? Haha suka senyuman ini :)

No comments: