Tuesday, November 9, 2010

Hye,Hye. Bai,Bai.


Assalamualaikum. Ok hari ni dah dapat buku teks. Woahhaaa suka+teruja! Kelas saya semua dapat buku baru. Hehe.  Lepas nih saya tak akan on9 lagi dah. Sekali-sekala boleh la. Kan saya dah pernah bagi tahu dekat post NI. Yeahh semangat! Tak mau dah indah khabar dari rupa, nak buat betul-betul! InsyaAllah. ;D


Sekarang datang sekolah dah tak belajar, kitaorang main je. Main batu seremban. Hahaha lawak kot. Tah hape2 je kitaorang main. Nak cerita tapi saya tak tau macam mana nak cerita. kuang3. Sekarang otak tengah beku, nak buat ayat pun dah 'kureng'. ngee~


So, minggu nih saya nak belek-belek buku yang baru dapat tuh. Nak cuba belajar sikit-sikit tentang tajuk tahun depan. So, tata semua. ^_^

Hah lupa! Keputusan final exam, Alhamdulillah :))

No comments: