Thursday, November 11, 2010

Zaman Kegemilangan


Assalamualaikum. Owh yeah hari nih keputusan UPSR keluar. Hehe tahniah kepada adik-adik yang mendapat 5A. Tahniah lagi kepada semua warga UPSR sebab korang dah berjaya melepasi peperiksaan UPSR dengan jayanya! Bhahahaha! Kepada adik-adik yang takda rezeki, jangan la sedih-sedih! Tahun depan ada lagi, lagipun baru UPSR kan? Banyak masa lagi, InsyaAllah. :) So, ganbatte! ngee~

Sekarang nak dekat masuk setahun saya berada di sekolah menengah. Sekolah rendah berjiran je dengan sekolah menengah saya sekarang. Sekolah rendah sudah semakin maju nampak gayanya. Tahun lepas taknak pulak buat air terjun segala bagai! Kuang3. Bilik air pun dah transform habis, bilik air perempuan cat warna pink siap ada langsir dengan bunga-bunga lagi. Sekali tengok macam bilik tidur. Perghhhh tak puas hati. Asal dulu waktu saya sekolah sana tak mau buat? Jeles jap. ngee~

Walau apa pun sekolah rendah banyak kenangan pahit dan manis. Kena buli dari segi jiwa! Dulu agak lembik tapi sekarang jangan haraplah korang nak buli lagi. Eden penyek-penyek kan ekau jadi lempeng! ngee~ Nak cakap kejap sebelum tutup post:

"Weyh sepupu, tahniah lah dapat 5A. Teruskan zaman kegemilangan kau pada masa akan datang. Jangan jadi malas tahun depan!" *Peace!*

2 comments:

Qa said...

shiqah tgktn satu ye?sebaya dengan adik saya la..:)

Cik_Shiqah said...

Akak Qa: Haha aah btol la tuh. ngeh3 :D