Wednesday, January 19, 2011

Weyh!




Dulu kita lain-lain kelas.
Aku tak kenal kau pun sebenarnya.
Tapi bila aku selalu kena perli.
Baru aku tahu nama kau.

Walaupun aku diperli tapi aku tak kisah.
Selalu kena dah pun.
Kadang-kadang aku nak tergelak pun ada.
Apa mengarut sangat isi perli kau tuh.
Hahaha.

Last kau cakap dengan aku waktu nak balik sekolah.
Waktu tuh aku jumpa kau dekat kantin sekolah.
Tapi tak sangka itu kali terakhir aku cakap dengan kau.
Kali terakhir aku nampak kau dekat padang.
Kau tengah main bola.

Tapi apa boleh aku buat.
Allah lebih sayangkan kau.
24 oktober 2009 bersamaan hari Sabtu.
Kau telah pergi menghadap Ilahi.

Waktu diorang bagitahu aku kau dah takda.
Aku tengah layan lagu Kau Sahabat Kau Teman.
Macam kebetulan pulak kan..
Hurmmmmm..
Kalau aku cakap aku tak sedih,
Aku memang seorang manusia yang hipokrit.
SEDIH bai~
Yer rasa macam kehilangan orang yang selalu kacau aku.
Huk3!

Tapi apa yang aku tahu.
Allah lebih sayangkan kau.
Akhirnya kau pergi menyahut seruan Ilahi.
Semoga kau tenang disana sahabatku.
Al Fatihah.

 Telah tiba saat waktu kau tinggalkan kami, kerana takdir yang Maha Esa telah menetapkan. Sedih rasanya hati ini bila mengenangkan. Kau sahabatku kau teman sejati.
P/S: Malam yang hening.. Terkenang-kenang pula ~~

- Sedekahkan Al Fatihah kepada Arwah Nik Muhd Faris -

7 comments:

ImanXOXO said...

Al-Fatihah....
Mule2 aq rase x de pape pon,
Pastu lama2 baru nangis....
Baru rasa sedih gler....
Hihihihih, emo tol aq ni

nelly said...

sedihnyaa

=(

Bebear Amani said...

arwah kawan adek saket?

Cik_Shiqah said...

yup. huhuhu

Bebear Amani said...

saket apa dek?

Cik_Shiqah said...

drh beku dkt otk.

mia.lia said...

Al-Fatihah...mmg xsngka org yg slalu kite tgk mninggalkan kita
xsmpt mntak maaf