Friday, January 21, 2011

Oit Mamat!

Oit Mamat!

Aku rasa macam nak humban kau masuk lombong!
Tapi mak aku kata tak baik buat anak orang macam tuh.
Ok aku dengar!
Nasib baik mak aku ada.

Oit Mamat!

Aku rasa nak bagi kau makan kasut saiz 10!
Tapi kaki aku kata saiz kasut aku bukan 10.
Ok aku setuju!
Kau bernasib baik kali nih.
Huk!
 

Oit Mamat!

Aku rasa nak penampar je kau sampai pengsan.
Tapi klon aku cakap haram sentuh mamat bukan muhrim.
Ok memang betul pun.
Nasib baik kau lelaki bukan perempuan!
Erkkk~

Oit Mamat!

Bagi balik barang aku yang kau rampas tuh!
Aku tak boleh buat kerja sekolah tanpa benda tuh!
Uwaaaaaaaaaaaaa!!!~

 


Post yang penuh dengan:
 a) KEMARAHAN
b) KESEDIHAN
c) KEKECEWAAN
d) KE-TIDAK-PUAS-HATIAN

Hambik kau banyak ke-ke-ke dan ke. Hahaha :D
Tadi sebelum turun baca Yassin dekat perhimpunan.
Ada pengawas buat spotcheck. 
Korang tau-taulah apa yang diorang buat.
Arghhhh bengang-bengang!


P/S: Maaf emo terlebih pulak! Haha Sorry Mamat :D

5 comments:

Cik Shag said...

Oit mamat~ Aku pun nak emo jugak! Tapi Mama cakap kalau naik marah selalu muka berkedut. Terus aku p buat facial!

Kiki. Err, dia amik apa? Hmph~

Entri terbaru Shag : GPK Koko : Hanya 4 jam ;)

Cik_Shiqah said...

amik liquid jep. haha ssh lah bnda tuh takda. kerja skolah sume jdi comot. huk3.

Cikgu Fikri said...

siapakah mamat yg dimaksudkan itu?
huhuhhuhu :)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

sabar sabar sabar! pasti ada solution..

Cik_Shiqah said...

Cikgu Fikri: haha ;D mamat saja. hak3 ;p

Fifiey: yeah sabar! solutionnya adalah bli bru. hahaha :D