Saturday, January 8, 2011

Mengantuknyer!!!


Assalamualaikum.
Huwaaargghhh mengantuknyerr!!
Apa yang mengantuknyer? Tengoklah video tuh dulu yer. Hehe.
Haihhh penat sangat ke budak sampai waktu makan pun boleh tertidur?
Tersenguk-senguk! Kecian kamu.
Tapi walaupun dalam keadaan macam tuh, kamu tetap Chomel!
She's very cute larh! 
Saya yang tengok video nih pun rasa nak tertidur.
Woahh sungguh kuat aura mengantuk dalam video nih yer.
Ahah jap! Hurmmmm. Errrrr.
Adakah tidur itu satu penyakit yang berjangkit?
Betul lah kot! 


P/S: Bukak buku aku rasa nak tidur. Tutup buku aku rasa nak melompat.
Penyakit apakah itu???

12 comments:

nelly said...

comelnyeee . . .
tapi kalau dah mengantuk . .
memang mata tak boleh tahan !

Shag said...

Alololo~ Comel gila! Kiki. Buku mmg sumber ilham tidur kot? LOL~

Entri terbaru Shag :

Cik_Shiqah said...

nelly: haha btol2.

shag: haha tepat skali! tgok buku pun dah rasa nk landing ats katil. ngeh3. :D

mia.lia said...

bdak uh cmel gila..haha

eehh??msti bku sejarah tu..hehe

d_LA said...

mmg comey giler..smpat lg tu terlelap..hehe..comey jer mkn smbey tdo..heee~~

ayulunera said...

cutenye.....nak marah pon tak jadi nak marah..sebab comel sangat...
betol..betol...
penyakit bile wat bende boring mengantuk..termasukla bace buku..ehehhe

smile.gurlz said...

hahaha...penyakit pemalas tuh...:P

dieba rahman said...

klau nantok..pe lg...
tido laaa...
bez nya tido

Nadhirah-chan said...

haha , amalkan la baca doa sebelum baca buku . nak baca buku kena amik mood jugak . tak boleh terlalu paksa :)

aiMi =) said...

ngantuknyeee igtkn keje skola !!!!!!!!

Cik_Shiqah said...

mia: hahaha ngee~

d_la: pnt sngt tuh kak. haha.

ayulunera: hahaha tau tkpe :D

smile gurlz: alamak kantoii~ hahaha XD

kak dieba: hahaha semestinya! :))

nadhirah: hehe btol2! :)

KN: kau pun sama kan? haha nota sn aku abis lahhhhh~ hahaha ;p

wAnA said...

tomeynye bdk pompuan yg kt bwh tu... :D
mybe, tido bjangkit kot...hehe :D