Saturday, January 22, 2011

Senyum :)



Peristiwa Di Suatu Petang (Senyum)

Suatu petang. Dua orang sahabat sedang berborak. 
Aku terleka seketika menikmati aroma keindahan alam.
Pokok yang menghijau. Pandanganku asyik memandangnya.
Aku tersenyum memandangnya. Lebar sekali =)

Ariesya: Weyh Shiqah! Senyum sorang-sorang. 

Aku: Mana ada. Aku senyum dekat pokok-pokok tuh.
Kau tak nampak ke dia senyum balik dekat aku. (Tersenyum)

Ariesya: Haa yelah.. (Malas nak layan aku dah kot, yer Sya?) ;D
Seperit mana pun esok, senyumlah.
Kerana senyuman itu penawar kesakitan.
Semoga Allah mempermudahkan urusan kita esok dan hari seterusnya.


Cantikkan?
Aku senyum kepada mereka.
Aku pasti mereka juga turut membalasnya. 
Aku je yang tak nampak dengan mata kasar.
Hahaha ;p

5 comments:

Husna said...

^__^ suka post ni :)

Husna said...

^__^ suka post ni :)

Cik_Shiqah said...

haha :)

Akmal Khalidah said...

nanti klu senyum sorang2,org kata gila..tp "pedulik apa aku" ingat x ayat ni..hahaha...:P

Cik_Shiqah said...

haha mesti lah ingat! ^_^