Wednesday, December 8, 2010

Jom Tutup Aurat!


Assalamualaikum.  
Cuba korang lihat gambar diatas dan fikirkan.
Banyak mesej yang ingin disampaikan melalui gambar nih.
Dalam kepala gua nih terdetik beberapa ayat yang selalu jugak kita dengar.
Gua kasihan dengan mereka yang menuturkan ayat nih.
"Kalau bertudung tapi perangai tak elok buat apa."
Dan
"Walaupun dia tak bertudung tapi akhlaknya baik"
Semoga Allah membuka pintu hati mereka. Amin.

Ahah!
Gua tertarik plus amat suka dengan entry NI dan NI
Bagi yang dah baca, bagus-bagus!
Tak baca lagi? Jomlah kita baca!
Jangan sekadar baca je yer.
Ambillah langkah-langkah yang sepatutnya perlu anda buat.
Semoga istiqamah!

8 comments:

simply me ! said...

nice blog u have :)

ieqa said...

setuju! :]

najwa's said...

ye, setuju jugak! :D

ceriterasibudakmanis said...

betul.
:)

Aujinz said...

err.. saya pon nak kena pakai gak ker.. :))

anamizu said...

betol3!!!
auratku maruahku ^^

dah folow anamizu???--->special utk awak ^^

Cik_Shiqah said...

simply me: =)

kak ieqa: saya pun setuju! hehe :)

kak najwa: hehe sama! ;)

Cik_Shiqah said...

CeriteraSiBdkManis: (^_^)

Aujinz: pkai tudung saji bolehlah. Hahaha :))

Anamizu: ^_^ ok terima kasih. nnt saya tengok yer :)