Sunday, December 12, 2010

Kucing Baru!


Assalamualaikum.
Ini kucing baru gua selepas kematian Manja tahun nih.
Tapi Manja tetap dalam hati gua ok!
Hahaha :D
Nama kucing nih Chiki.
Baru lah terserlah ke'wanitaan' sikit. Ngee~
Comel kan, macam tuan dia! Ok gua perasan.
Chiki je comel tapi gua tak. lalala~

Haishh hari nih post pendek je.
Lagipun tahap kemalasan gua tinggi hari nih.
InsyaAllah jeritan korang dekat kotak jerit tuh akan gua balas yer!
Okie dokie tokie.
Gua nak sambung belajar nih.
Mulakan harimu dengan senyuman~
Assalamualaikum :)


12 comments:

SiS~! said...

mengapa? mengapa, shiqah?!
nape ko bela kucing agi??
asal ta beli arnab ke itik ke kure2 ke pape je la asalkan bukan CAT!
hahaha! abes la kalo aku gi umah ko lagi..

p/s: bile aku nk pegi umah ko nih! buku ko ta pulang agi!! ade cadangan?? ^_____^

oh! lupe nk ckp..
"HAI, CHIKI! SAYA KWN SHIQAH! SLAMAT BERJUMPE!!" Tahniah ye, Shiqah!! ^^

ceriterasibudakmanis said...

comel :)

Umie Nadhirah said...

Meow3..chiki..meh sini meh..

Yanie J said...

waaa comil gilos! mulu die nmpak lembut jaaaa..gram ;/

Husna said...

comelnyaaaaaaaaaaaaaa !

amalia izzati said...

cutenye kuceng tuh! :)

✿ CikCimi said...

comel !
siap ade botol susu ea tuh?

wunny said...

haha alahai best nye ade pet kat umah!
chiki tu nama comel. :D

wAnA said...

kawaaaiii !! cute sesangat Chiki nih..huhu
cute cute cute !! =D *teruja haha*

Cik_Shiqah said...

aula: dah takdir aku bela kucing lagi. haha aku pun tak tau larh. nnt kita calling2 lah yer :) Chiki kata hai balik. hahaha :D

CikCimi: Hahaha botol susu isi air. saja je main2. haha :D

kepada semua: Ada comel mcm saya tak? haha! gurau2. hehe tq :)

ANATI SOKI said...

eh comel! kucing tuh pakai bell!suka

mia.lia's profile said...

awww,,comel gila..!
tingat kt kcing sy yg bru mati..girly gak =(
rs cm nk bwk blik je kcing nih,,hehehe