Friday, December 31, 2010

Aku Dicurangi T_T


Kenapa perlu ada dia di antara kita?
Hari-hari aku belai kau, aku usap kau dengan penuh kasih sayang.
Kau pulak tersondol-sondol dekat aku dengan manjanya.
Tapi belakang aku kau curang yer! Ewah-ewah!
Sampai hati kau yer!
Masa Si Bulat bagitahu aku, aku nafikan tapi ......

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Gambar nih sudah membuktikan segalanya.
KAU MEMANG CURANG DENGAN AKU! :((
Hancur hati aku dibuat kucing sekor nih.
Hhhhhhhuuuuuuwaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh!!! :((
Erk! Sebenarnya saya tak kenal pun kucing atas tuh. Hee~ ;D
NotaKecik:  Selamat tinggal 2010. Selamat datang 2011. Azam baru bakal terlaksana! Yezzza! Moga azam tuh berkekalan sampai hujung tahun 2011 lah yer. :D

8 comments:

Pilot Kapal Terbang Kertas! said...

wah ! comell lha cerite niyh mcm kucing yg curang tu.. hahaha !

nelly said...

haha
kelakar la entry ni . .
suka2
:)

-Sis- said...

duuh.. mati2 ingt choki yg curang! wahaha~

Shag said...

Alolo~ Tomel gila! Kiki :P

Oh ya. Thanks a zillion sebab sudi kasi pendapat semalam. Shag dah decided mana satu Shag patut piih ;)

Aku dah berkeputusan

Anis Diyana said...

laa..ingat sapelah yang curang.hikhik,nasib baik hamster anis ( ShiShi ) tak macam tu :p

mia.lia said...

hahaha..adess..wat suspen je shiqah nih!!

shinoda said...

haha...ingt spe yg curang td...

Cik_Shiqah said...

HAHAHA XD