Friday, December 17, 2010

Merapu | Merepek | Meraban


 Orang kata tak kenal maka tak cinta, tapi kalau dah kenal tetap hampeh macam mana? Huh!

 Orang kata tak salah bagi peluang kedua tapi kalau dah bagi peluang berkali-kali tetapi tetap mengulang kesalahan yang sama macam mana? Arghhh!

 Orang kata biar ramai kawan jangan ramai musuh tapi kalau musuh yang cari kita macam mana? Ish!

 Orang kata dimana ada kemahuan disitu ada jalan tapi kalau kita jalan jumpa jalan mati macam mana? Uwaaa!

 Orang kata jangan benci sangat nanti jatuh cinta tapi kalau cinta sangat jadi benci tak? Huehuehue~

 Orang kata jangan pendam dalam hati nanti terluka tapi kalau luahkan nanti orang lain yang akan terluka macam mana? Parah-parah!

 Orang kata jangan senyum seorang diri nanti dianggap orang gila tapi kalau senyum seorang diri ketika membaca surat cinta macam mana? HAHA.


Saya tahu saya mengarut tapi bak kata mutiara kehidupan saya "Apa aku kisah!"
 

12 comments:

smile.gurlz said...

nice entry...memang itu lumrah manusia..apa aku kisah!!:)

Farah Hanim said...

farah suke n3 ni,nak copy boleh ?
farah credit balik kat shiqah (:

Atika Natasha said...

ade 0rg kata..dan ade jgak yg kite sndirik kata..dua2 ade btul,ade salah..haha..pape pun,very nice entry!

ayulunera said...

i like.....mutiara kata yang ade maksud tapi comel je penyamapaian nye.....=)

dieba rahman said...

tp jgn bg pluang ke 3
hahaha

mizuki-chan said...

You have been tag.
Click here!

nelly said...

stuju nan entry ni
hehe

lynda said...

wee..suka2..:)

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

waaa ! ! ! mesti anda dalam keadaan tgh bercinta kan kan !

shinoda said...

haha...sweet j ayt2 tu...

Cik_Shiqah said...

hahaha ini hanya karut marut saya je. takda keje. hahaha.
fizah, uishh mana ada!! sama skali bukan! hak3 :D

mia.lia's profile said...

hahaha,,adoii,,pening2,,