Saturday, January 10, 2015

Setia Menemani Saya Dikala Kesakitan

Assalamualaikum. Kelmarin aku tak sihat. Semasa menulis post ini, memang dah terasa pening kepala dan tak sedap perut. Elok aje dah habis menulis dan tutup laptop, terus aku rasa mual dan memuntahkan semua benda yang aku makan. Habis segala mee goreng dan nasi yang aku makan pada petang tu keluar dan semalaman aku tak boleh tidur disebabkan rasa pening yang amat sangat dan rasa seram sejuk satu badan. Allahu Allah~ Moga dosa-dosaku diampunkan. 

Semalam masih ada juga rasa pening kepala sikit. Lepas Zohor tertidur sebab rasa mengantuk sangat. Yelah, aku tak tidur nyenyak pun kelmarinnya. Bila buka aje mata, tersenyum tengok ada seekor makhluk tu tidur dekat sebelah.





Si Miko ni faham agaknya tuan dia tengah sakit. Lena pula dia tidur tu. Sebelum ni tak pernah-pernah nak tidur dekat situ. Selalu aku letak dekat situ, lari dia sebab nak tidur dekat luar. Ni tiba-tiba aku buka aje mata, dia tengah tidur baik punya sebelah aku. Teman aku yang sakit ni agaknya :)

Bertuah rasa diri ini disayangi. Hehe :D


Ilaliqa' :)

4 comments:

sinuha said...

aww...sweetnya miko :)

ariena said...

semoga sihaaat. btw click mercy. hehe

fifie feyca said...

comel jek... plez take care... n get well soon..

Nik Ainaa said...

assalamualaikum. jom join GA ni. ada hadiah novel :3 http://nik-ainaa.blogspot.com/2015/01/giveaway-blog-nik-ainaablogspotcom-2015.html